Vásárlói tájékoztató

1. Futárszolgálattal történő szállítás:

Cégünk az Oro Caffe , Magyarország területén szállítja ki a megrendelt árut. A házhozszállítást a GLS futárszolgálat végzi munkanapokon 8-17 óra között. A szállítási költségek a vevőt terhelik, amelynek összege bruttó 1200 forint és a vételárral kerülnek kiszámlázásra. Az áru értékének kifizetése, történhet készpénzben a csomag átvételekor a futárnak, valamint banki előre utalással is. A fizetési módot a webshop pénztárában választhatja ki. A GLS értesítést küld SMS-ben a címzettnek a csomag feladásakor, hogy a következő munkanapon a csomag kiszállításra kerül. AZ üzenet tartalmazza a csomagazonosító számát, az utánvét összegét (ha tartozik a csomaghoz). A kiszállítás a GLS-nél minden esetben bruttó 1200Ft. Utánvét esetén, megrendelés leadását követő 3-4 napon belül törekszik, hogy a csomagfeladásra kerüljön. Amennyiben az átutalást választotta a csomagja, a pénz számlánkra való beérkezéséig összeállítva várakozik a faladásra. Az Oro Caffe a fenti határidőn belüli kiszállításért nem vállal felelősséget. A webshopban történő megrendeléséről visszaigazoló emailt kap, a megrendelt áruk tételes listájáról, pontos árával. Amennyiben a megrendelt termék nincs készleten, felvesszük önnel a kapcsolatot és egyeztetünk a szállításról. Átutalásos fizetés estén kérjük, várja meg a megrendelt árukról a tételes visszaigazolást és csak ezek után hajtsa végre az átutalást. Fizetési határidő 8 nap. Amennyiben a határidő ideje alatt az átutalás nem történik meg, a rendelését semmisnek tekintjük.

2. Pick Pack Pont: Az alternatív csomagküldő!

Szolgáltatása egy költség és idő hatékony megoldást kínál a webshopban vásárlók számára. A leadott rendelésüket egyszerűen, kényelmesen 170 település több mint 540 átvételi pontján nyitvatartási idő alatt személyesen vehetik át. A pontok között találják az INMEDIO, RELAY, PLAYERSROOM, SPORTFACTORY hálózat, OMV, AVANTI, AVIA töltőállomások, valamint a PLAYMAX üzleteit. A csomagok a kiválasztott kiszállítási helyre érkezéséről emailben és SMS-ben küldünk értesítőt, melynek megérkezése után a küldemény átvételére 7 nap áll rendelkezésre. Amennyiben a 7 nap alatt nem tudja átvenni a csomagot, további 7 nap hosszabbítás kérhető a Pick Pack Pont vevőszolgálaton. A Pick Pack Pontra való kiszállítás összege az ország területén, bruttó 600 forint. Amennyiben a rendelés összege eléri a bruttó 17000 Forintot, a szállítás költségeit ezen esetben is az Oro Caffe átvállalja a vásárlótól. A Pick Pack Pont választása esetén a fizetési és rendelési módok, feltételek megegyeznek a futárszolgálati szállításnál leírtakkal.

logo

Hiányos szállítás esetén az Oro Caffe köteles a vevő választása szerint, vagy azonos értékű helyettesítő terméket küldeni, vagy a már teljesített kifizetés esetén 8 munkanapon belül visszafizetni. Amennyiben az átvett csomag sérült, úgy a vevő a csomag tartalmát az átvétellel egyidejűleg köteles megvizsgálni és a kiszállított valamint a számlán feltüntetett termékek mennyiségét egyeztetni. A vevő és a szállító köteles jegyzőkönyvet felvenni, amelyet mindkét fél hitelesít az aláírásával. A vevő ezek után jogosult 7 napon belül a számla szám a jegyzőkönyv és a panasz leírásának megadásával és a fuvarlevél másolatának csatolásával jelezni a problémát, a panaszt. A fenti határidő elteltét követően reklamációt nem áll módunkban elfogadni. Az Oro Caffe a panaszokat 3 napon belül kivizsgálja és tájékoztatja a vevőt a vizsgálat eredményéről.
Ha a vevőnek nem tetszik az áru, akkor elállhat a vásárlástól és 14 napon belül visszaküldheti azt. A visszaküldést követően visszakapja az áru ellenértékét és a szállítási költséget is.

Kérjük átutalását a következő számlaszámra tegye meg:
Horkay Zsolt ev.
9730 Kőszeg Rómer Flóris utca 3.
Savaria Takarék Kőszeg
72100347-10031762

A szállítással, és megrendeléssel kapcsolatos információkat kérhet, illetve módosíthatja azokat az oro@orocaffe.hu email címen, és +36 70 512 1960 , +36 70 299 8622-es telefonszámokon!